מה בין אוהלים לאירועים קטנים, לאוהלים לאירועים גדולים?

בעת אירוח אירועים בחוץ, בחירת האוהל המתאים היא קריטית ליצירת חלל נוח ופונקציונלי. אוהלים משמשים כמבנים זמניים המספקים מחסה, מגדירים אזורי אירועים ותורמים לאווירה הכללית. 

עם זאת, חשוב להבין שהדרישות והשיקולים לאוהלים, יכולים להשתנות באופן משמעותי בין אירועים בקנה מידה גדול, לבין מפגשים קטנים ואינטימיים. במאמר זה, נבדוק את ההבדלים העיקריים בין אוהלים לאירועים גדולים לבין אוהלים לאירועים קטנים, ונעזור לכם לבחור מושכל לאירוע הספציפי שלכם.

גודל האוהל וקיבולת

ההבדל הבולט ביותר בין אוהלים לאירועים קטנים לגדולים, הוא כמובן גודלם וקיבולתם. אוהלים לאירועים גדולים מיועדים להכיל מספר לא מבוטל של אנשים בנוחות. הם בדרך כלל מרווחים, עם תקרות גבוהות, ומציעים מקום בשפע לישיבה, במות, אזורי ישיבה ושאר הצרכים לאירועים. 

מצד שני, האוהלים המיועדים לאירועים קטנים הם אינטימיים יותר, ומספקים חלל נעים למספר מצומצם של אורחים. אוהלים אלה הם לרוב קטנים יותר בגודלם, ומיועדים למפגשים אינטימיים יותר, כגון חתונות קטנות, מסיבות פרטיות או אירועי חברה.

חוזק מבני

בהתחשב בקנה מידה גדול יותר ותפוסה גבוהה יותר של אוהלים לאירועים גדולים, הם דורשים מבנה חזק וחזק יותר. אוהלים אלו בנויים לעמוד בתנאי מזג אוויר מאתגרים, כולל רוחות חזקות וגשם חזק. לעתים קרובות הם כוללים מסגרת חזקה, מוטות מחוזקים ומערכות עיגון מאובטחות, כדי להבטיח יציבות. 

חשוב לציין ולהדגיש, כי בקיבולת אורחים מסוימת, הדרישה היא לאשר את המבנה אצל מהנדס עירוני, כיבוי אש ומשטרה. כך שבאוהלים גדולים, נדרשים אישורים רבים על מנת להנות מהאירוע בבטיחות.

לעומת זאת, אוהלים לאירועים קטנים עשויים להיות בעלי מבנה קל וגמיש יותר, המיועד להקמה ולפירוק בקלות. למרות שהם עדיין מספקים מחסה והגנה, הדרישות המבניות לאוהלים באירועים קטנים הן פחות תובעניות.

לוגיסטיקה והקמה

תהליך הלוגיסטיקה וההקמה של אוהלי אירועים גדולים וקטנים, שונה באופן משמעותי. אוהלי אירועים גדולים דורשים תכנון ותיאום קפדניים בשל גודלם ומורכבותם. לעתים קרובות הם דורשים שירותי התקנה מקצועיים, פעולות וציוד מיוחד כדי להבטיח התקנה בטוחה ויעילה. 

לעומת זאת, אוהלים לאירועים קטנים הם לרוב ניתנים לניהול ולעתים קרובות ניתן להקים אותם על ידי צוות קטן יותר או אפילו מארגני האירועים עצמם. תהליך ההתקנה של אוהלי אירועים קטנים, הוא בדרך כלל מהיר יותר, ודורש פחות שיקולים לוגיסטיים.

מתי יש צורך באוהלים קטנים?

אוהלים לאירועים קטנים, משמשים גם לאירועים קטנים, אך גם לשימוש באירועים גדולים, בקונספט שונה.

  1. במפגשים אינטימיים, כמו חתונות קטנות, מסיבות פרטיות ומפגשים משפחתיים.

  2. ליצירת אווירה נעימה ואינטימית, באירועי חברה בקנה מידה קטן.

  3. מתן מרחב ייעודי לטקסים ספציפיים

  4. אזור שקט ושליו למנוחה באירוע גדול, או לתוכנית VIP באירוע גדול.

  5. אירוח של תכנית ספציפית או הצגה, ביריד או אירוע קהילתי.

במבוק- אוהלים קטנים וגדולים, בהתאמה אישית

בבמבוק פתרונות הצללה לאירוע, מבינים שארגון של אירוע הוא דבר מורכב במיוחד, ומאתגר במיוחד. אנו מאמינים ששירות אישי, אמין ואיכותי, עם כל הלב- הוא חלק בסיסי בהצלחת האירוע של הלקוחות שלנו.

צרו איתנו קשר, לאירוע שמבוצע באהבה, בשימת לב לפרטים הקטנים, ובאחריות מלאה.

מה היה לנו עד עכשיו?