כך תרימו אירוע הרמת כוסית בהצלחה

כך תרימו אירוע הרמת כוסית בהצלחה

בין אם אתם מתחילים להיערך כבר עכשיו לקראת חגי תשרי ובין אם אתם רוצים לעשות קצת FUN לעובדים בחודשי הקיץ שבפתח, ארגון אירוע חברה קטן עם הרמת כוסית חגיגית לעובדים היא דרך מצוינת להראות להם הערכה ולהגביר את המורל בקרב כולם.

בעזרת תכנון נכון ומדויק, תוכלו ליצור אירוע מוצלח וייחודי שהעובדים יעריכו ובשביל זה בדיוק אנחנו כאן עם השלבים המרכזיים בדרך שכדאי לכם להשקיע ולהקפיד עליהם:

ראשית בחירת המקום – השלב הראשוני לרוב הוא בחירת הלוקיישן המתאים, כאשר הדגש המרכזי הוא לבחור בחלל גדול עבור מספר העובדים ומוזמנים נוספים במידה ויש. רצוי גם לבחון היטב את הצרכים הלוגיסטיים הנלווים שתצטרכו עבור האירוע כמו למשל מספר שולחנות וכיסאות בהתאם לקונספט הרצוי, עמדה לתקליטן או אמצעים שיאפשרו לכם לנגן מוזיקה שתנעים את המפגש, אזור מתאים לקייטרינג, בר משקאות וכו. בהיבט הזה של הלוקיישן אנחנו בהחלט ממליצים להשקיע ולא לבחור לחגוג ולהרים כוסית בין כותלי המשרד אלא לפנק את העובדים עם מקום מיוחד למסיבות באווירת VIP כך לדוגמא בחללי האירוח של אצטדיון סמי עופר בחיפה המעניקים אווירה מיוחדת לאירוח אירועים פרטיים לחברות.

קייטרינג טעים – לאחר שתפסתם כיוון ללוקיישן המתאים, הצעד הבא נוגע למזון ומשקאות שיוגשו באירוע. כאן תצטרכו לבחון היטב את העדפות האורחים (עם התייחסות למגבלות תזונה שונות כמו כשרות, צמחוניים, אלרגיים וכו')  ולקחת מספר הצעות מחיר עבור שירותי קייטרינג שיוכלו לספק את הצרכים שלכם על הצד הטוב ביותר, הן מבחינת התכולה והן מבחינת התקציב העומד לרשותכם. גם כאן, רצוי להשקיע בעובדים שלכם עם קייטרינג עשיר וטעים לצד תפריט אלכוהול איכותי ומשובח שיעניק לאירוע ממד של יוקרתיות והנאה מרובה.

תוכן ובידור – חשוב כמובן לחשוב היטב על תוכן מתאים לאירוע, בין אם כאמור שירותי מוזיקה לאירוע, הרצאה מרתקת, עמדה צילום אטרקטיבית, או אפילו קומיקאי שיגיע למופע קצר במטרה לשחרר יותר את האווירה, כדי שלא יהיה מדובר באירוע שיכיל רק מסרים מקצועיים בין השורות.

יום האירוע הגיע – מה עושים?

היום הגדול הגיע, זמן לצ'ק-ליסט בדיקות קצר אחרון כדאי לוודא שהכל מוכן כמו שצריך:
1. וודאו עם הקייטרינג בנוגע למספר המנות (בדגש על צמחוניים וכו') וכמויות האלכוהול.
2. אם הזמנתם תקליטן ו/או צלם, כדאי לחזור על הדגשים החשובים לכם במהלך האירוע.
3. בדקו שעמדת הבר נגישה, נקייה ונעימה עם כל הציוד הנדרש לנוחיות כולם.
4. אם מתוכננים נאומים, מצגות וכו' בדקו שכל הציוד טכני תקין, זמין ומוכן.
5. אם הכנתם מתנות או שי צנוע לחלוקה, וודאו שאין חוסרים והכל עטוף כראוי.

לאחר שהאירוע הסתיים, כדאי לשקול לבקש משוב ופידבק מהעובדים כדי שתוכלו לבצע התאמות או שיפורים לאירועים דומים נוספים בעתיד, כך תוכלו לוודא שכולם יסיימו את האירוע בתחושת הערכה והכרת תודה, ואלו דברים ששום סכום פשוט לא יכול לקנות.

>> מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על קיום אירוע חברה באצטדיון סמי עופר? לחצו כאן.

מה היה לנו עד עכשיו?