מה לקחת לדירה חדשה?

מעבר לדירה חדשה היא חוויה מרגשת, אבל זה יכול להיות מפחיד לחשוב מה להביא ומה להשאיר מאחור. 

ריהוט

כשזה מגיע לריהוט הדירה החדשה שלך, הדבר החשוב ביותר הוא לוודא שהיא מרגישה כמו בבית. התחל עם היסודות – מיטה נוחה, שידה, ספה וכיסאות – ולאחר מכן הוסף פריטים דקורטיביים כמו כריות, שטיחים ותליית קיר. הקפידו למדוד מבעוד מועד כדי שתדעו מה יתאים בחלל. אם יש לכם תקציב, שקול לחפש רהיטים יד שנייה או להשקיע בפריטים שיכולים לשרת מספר מטרות, כגון כורסת אחסון או שולחן מתקפל. אם אתם מחפשים נוחות, שקול לשכור רהיטים מחברה מקומית או לרכוש אותם באינטרנט. בכל הנוגע למצעים, ודאו שיש לכם לפחות סט אחד של סדינים, שמיכות וכריות לכל מיטה בדירה שלכם. בחר פריטים שישמרו לך בנוח ויגרמו לך לצפות ללכת לישון בכל לילה. הוסף כמה כריות מבטא ושמיכה כדי לגרום לחלל שלך להרגיש נעים ומזמין. לבסוף, אל תשכח להביא כמה פריטים שיעזרו לך להקל על המשימות היומיומיות שלך, כגון שואב אבק, מגב וחומרי ניקוי. ערכת כלים וכמה פריטים בסיסיים כגון פטיש, מברג וצבת יהיו שימושיים עבור כל פרויקט עשה זאת בעצמך. כמה אביזרי מטבח, כגון מחזיקי סירים, כוסות מדידה וקרש חיתוך, יעזרו להפוך את הבישול לנוח. אחרון חביב, אל תשכחו להביא כמה פריטים שיגרמו לדירה שלכם להרגיש כמו בבית, כמו תמונות, יצירות אמנות וצמחים. עם הדברים החיוניים האלה ביד, אתה תהיה בדרך להפוך את הדירה החדשה שלך לבית.

מצעים

כאשר אורזים למעבר לדירה חדשה, מצעים צריכים להיות בראש הרשימה שלכם. זה לא רק חיוני לנוחותך, אלא גם נותן את הטון לחדר השינה כולו שלך. התחל עם מזרון באיכות טובה, רצוי עם מגן מזרון להגנה נוספת. לאחר מכן, בחר כיסויי פוך, סדינים ושמיכה שמתאימה לסגנון שלך. אל תשכח לתפוס כמה כריות נוספות ושמיכה נעימה לנוחות נוספת. אם אתה מרגיש מפואר במיוחד, הוסף כמה כריות נוי ושטיח שטח להשלמת המראה. אל תשכח להרים גם כמה רפידות מזרן כדי להוסיף שכבה נוספת של ריפוד. כשהמצעים שלך מסודרים, תהיו מוכנים ליהנות משנת לילה טובה בבית החדש שלכם.

כלי מטבח

חלק מהותי מהמהלך הוא הבאת כלי מטבח. זה כולל סירים, מחבתות, ניירות אפייה, כלים, כוסות, סכו"ם, כלי מטבח, פותחן קופסאות שימורים וסכין חדה. אם אפשר, כדאי לקנות סט כלי מטבח תואם, שכן זה יכול לעזור לקשור את מראה המטבח שלכם. בנוסף, אל תשכח להביא פריטים בסיסיים כמו מלח, פלפל, סוכר ושמן בישול. אם אתה מתכנן לעשות אפייה כלשהי, תרצה להביא גם כמה תבניות אפייה וכוסות מדידה. לבסוף, אל תשכחו להביא כמה מגבות מטבח, סבון כלים וספוג. כשזה מגיע למכשירי חשמל, הציוד הסטנדרטי שתזדקק לו הוא מקרר, כיריים ומיקרוגל. אולי כדאי גם לשקול להביא מכונת קפה, טוסטר, בלנדר או מכשיר קטן אחר. בנוסף, עליך להקפיד להביא אספקה נאותה של חומרי ניקוי כדי לשמור על ניקיון המטבח שלך, כגון סבון כלים, חומר ניקוי לזכוכית וחומר ניקוי לכל מטרה. לבסוף, אם אתם מתכננים לארח אורחים, תרצו להביא כמה כלי הגשה וכלי הגשה. על ידי הקדשת זמן לאסוף את כלי המטבח והמכשירים המתאימים, אתה יכול לוודא שהדירה החדשה שלך מצוידת בכל מה שאתה צריך כדי להכין ארוחות טעימות. עם כמה פריטים בסיסיים, אתה יכול להתחיל להרגיש ממש בבית במטבח החדש שלך.

ציוד ניקיון

כאשר אתם עוברים לדירה חדשה, חשוב להחזיק את חומרי הניקיון הנכונים בהישג יד כדי לשמור על מראה יפה. בהתאם לגודל הדירה שלך, סביר להניח שתרצה להביא מטאטא, פח, מגב, ספוגים, מברשות קרצוף, מנקה לכל מטרה, מנקה זכוכית, שואב שטיחים, שואב אבק ושקיות אשפה. ציוד אחר שצריך להביא למשימות ניקיון ספציפיות כולל מגב לחלון, מברשת אסלה ומקרצף אריחים. כדאי להביא גם דלי לערבוב פתרונות ניקוי וסולם להגעה למדפים גבוהים ולפינות תקרה. אם אתה רוצה להפחית את ההשפעה הסביבתית שלך, שקול להשקיע בחומרי ניקוי ידידותיים לסביבה ובמטליות מיקרופייבר לשימוש חוזר. אחסון חומרי הניקוי הנכונים בהישג יד יקל על השמירה על הדירה שלכם במיטבה.

שונות

המקום הנכון לקנות בו היום: דירות למכירה בנהריה. בבואכם לעבור לדירה חדשה, אל תשכחו את הפריטים השונים שתצטרכו כדי להפוך את הבית החדש שלכם לנוח. הביאו ערכת כלים לתליית תמונות או ביצוע תיקונים, כבל מאריך ופס חשמל, מטף וערכת חירום עם פנס וסוללות. כדאי גם להביא מערכת אבטחה כמו אזעקה או מצלמה כדי להרתיע פורצים ולספק שקט נפשי. אל תשכחו להביא ערכת עזרה ראשונה וכמה תרופות בסיסיות למחלות נפוצות. בנוסף, תרצו להביא כמה פריטים לבידור, כמו טלוויזיה, משחקים, ספרים ורמקול נייד. אם אתה מתכוון לגור בדירה ידידותית לחיות מחמד, תרצה להביא ציוד לחיות מחמד, כגון מזון, צעצועים ומיטה. לבסוף, ודא שיש לך כמה חומרי ניקוי כדי לשמור על הדירה שלך מסודרת, כגון מטאטא, פח, מגב ושואב. עם כל הפריטים הללו, תהיו מוכנים ללילה הראשון שלכם בדירה החדשה שלכם.

הכנה ואריזה מתחשבות יבטיחו שיש לכם את כל הדברים החיוניים כדי לגרום לדירה החדשה שלכם להרגיש כמו בבית.

מה היה לנו עד עכשיו?